Нацыянальны гістарычны музей Рэспублікі Беларусь



МНС запускае новую інфармацыйную кампанію "Будзь побач з дзіцем!»

МНС запускае новую інфармацыйную кампанію " будзь побач з дзіцем!»

У нашай краіне штогод канстатуюцца выпадкі гібелі і траўматызма дзяцей.
Часцяком вырашальным фактарам ва ўзнікненні падобных здарэнняў з'яўляецца
адсутнасць кантролю з боку дарослых. Часам заклікі не даюць жаданых вынікаў, застаюцца непачутымі, а бацькі ў сваю чаргу практычна надаюць увагі навучанню дзяцей элементарным правілам бяспекі. Але горш за тое,
яны часам самі падаюць прыклад небяспечных паводзін.
Каб у чарговы раз звярнуць увагу бацькоў на існуючую сацыяльную праблему, работнікі МНС стварылі новую інфармацыйную кампанію "Будзь побач з дзіцем!", рэалізацыя якой стане новым падыходам у вырашэнні гэтай няпростай задачы.
Зацікавіць і прыцягнуць бацькоў да навучання дзяцей бяспекі, арганізаваць іх карысны вольны час, памяняць ранейшыя погляды і дапамагчы ўсвядоміць неабходнасць і важнасць гэтага працэсу-менавіта так работнікі МНС бачаць рэалізацыю гэтай кампаніі. Паўплываць на бестурботнае стаўленне бацькоў да пытанняў бяспекі дзяцей, матываваць іх не пакідаць
дзяцей без нагляду-галоўная мэта інфармацыйнай кампаніі.
Многія бацькі лічаць, што дзіця можна пакінуць аднаго дома нават на некалькі хвілін, тым больш з тэлефонам, так як ёсць магчымасць звязацца з ім у любую хвіліну. А для таго каб захапіць дзіця, на гаджэце можна ўключыць мультфільмы, гульні альбо відэаролікі. Такім чынам ён будзе знаходзіцца пад іх кантролем у бяспецы. Але гэта памылковае меркаванне. Бацькі забываюць самае важнае: у момант узнікнення пагрозы званок не зможа зберагчы дзіця ад небяспекі. У аснове кампаніі выкарыстоўваецца
ўстоянае меркаванне аб кантролі бацькам свайго дзіцяці з дапамогай тэлефона і дэманструюцца сітуацыі, калі дзіця апынулася ў небяспецы, а бацька адзінае, што можа, гэта патэлефанаваць, але не дапамагчы. Адначасова пры стварэнні вонкавай рэкламы дэманстрацыі дзіцяці ў непасрэднай небяспекі няма. Яго ролю бярэ на сябе дзіцячы смартфон. Менавіта тэлефон аказваецца ў эпіцэнтры трагедыі. У гэтым і крыецца галоўная ідэя:
за, здавалася б, яркай карцінкай-тэлефонам, які замяніў у кадры меркаванага ўсімі дзіцяці, - хаваецца вельмі важны пасыл, які і раскрываецца ў ёмістым слогане. «Тэлефон не нагледзіць за вашым дзіцём!» - гэтая фраза ў сукупнасці з визуалом ў поўнай меры паказвае наступствы безадказнага стаўлення да бяспекі дзяцей. Менавіта чапляецца слоган ў спалучэнні з нестандартным чынам з'яўляецца найбольш дзейсным і эфектыўным спосабам "утрымаць" увагу мэтавай аўдыторыі на паднятай праблеме і заклікаць яе дзейнічаць. Трэба сказаць, што поспех у рэалізацыі праекта залежыць ад шматлікіх фактараў, таму работнікі МНС падышлі да гэтага з размахам-выраблены цэлы брэнд-пакет, дзе ўсё мэта-звярнуць увагу бацькоў на бяспеку дзяцей.
Для максімальнага распаўсюджвання інфармацыйнай кампаніі ў ваколіцах населеных пунктаў з'явяцца яркіебілборды. Лістоўкіс карыснай інфармацыяй запоўняць інтэрнэт-прастору і абновяць стэнды ва ўсіх грамадскіх месцах краіны. Арыгінальныябуклетыс правіламі бяспекі для мам і тат, усплываючых ў выглядзе апавяшчэнняў на экране ўмоўнага тэлефона, стануць галоўнай зброяй работнікаў МНС пры правядзенне мерапрыемстваў у межах кампаніі. Брашура "Энцыклапедыя бяспекі для бацькоў", выкананая ў стылі акварэльнай графікі, у даступнай форме ілюструе разнастайныя небяспекі, якія падпільноўваюць дзяцей на вуліцы і дома. Дадзены выгляд наглядна-выяўленчай прадукцыі дапаможа замацаваць атрыманыя веды наведвальнікам адукацыйных цэнтраў бяспекі, а таксама бацькам, прысутным пры выступах работнікаў МНС у працоўных калектывах.
Такім чынам, ратавальнікі ахопяць максімальны аб'ём мэтавай аўдыторыі і паспрабуюць дастукацца да кожнага з бацькоў – заклікаць не пакідаць дзяцей без нагляду, быць побач з дзіцем, каб папярэдзіць магчымую трагедыю і навучыць яго правілам бяспекі.
Не заставайцеся ў баку і вы: далучайцеся да кампаніі забяспечце бяспечнае дзяцінства сваім дзецям!