Для таго каб прыцягнуць увагу да праблемы пажараў з-за неасцярожнага абыходжання з агнём пры курэнні і нагадаць аб бяспецы, Рэспубліканскі цэнтр прапаганды МНС з 9 лістапада запускае новую інфармацыйна-прапагандысцкую кампанію – «Не чакай вавёрачку – гасі недакурак!» Яе мэтавая аўдыторыя – людзі, якія грэбуюць правіламі бяспекі і лічаць, што непагашаная цыгарэта – дробязь, якая не здольна прывесці да трагедыі.
Але як незвычайна падаць злабадзённую праблему, каб зацікавіць мэтавую аўдыторыю і заклікаць яе да змянення сваіх паводзін? Вядома, пры дапамозе крэатыўных ідэй і гумару. Такім чынам, галоўнай гераіняй новай кампаніі стане вавёрачка – вёрткі і шустры звярок, які схоплівае ўсё на ляту. Яна вельмі цікаўная і разумная, таму здольна хутка апынуцца там, дзе выкідваюць тлеючы недакурак, і пагасіць яго замест няўдачлівага і бестурботнага курца.
«Вавёрачка прыйшла!» і «Не чакай вавёрачку – гасі недакурак!» – такія пасылы лягуць у аснову кампаніі. Выбраны яны невыпадкова: па-першае, іх камічнасць маментальна ўключае ўяўленне і дазваляе ярка прадставіць вобразы пухнатых ахоўнікаў правілаў бяспекі, якія вядуць бой з непагашанымі цыгарэтамі. Па-другое, усім вядомы асацыяцыі, якія ўзнікаюць ад гэтых фраз. Яны будуць асабліва блізкія «групе павышанай рызыкі» – людзям, якія вядуць нецвярозы лад жыцця, – для якіх папаліць у ложку і заснуць – звычайная справа. Дзякуючы такой лёгкай і жартаўлівай форме слоганы кампаніі абавязкова ўсплывуць ў свядомасці мэтавай аўдыторыі, калі тая ў чарговы раз будзе даставаць цыгарэты, і, пэўна, прымусяць яе пагасіць недакуркі, каб «вавёрачка не прыйшла».
Ратавальнікі, як і заўсёды, падыдуць да кампаніі маштабна і задзейнічаюць цэлы комплекс спосабаў звярнуцца да бестурботных курцоў. Так, вуліцы гарадоў упрыгожаць яркія білборды.
У відэароліках на тэлебачанні з’явіцца цэлы атрад вавёрак, які пагасіць недакуркі, што ляцяць з балконаў і выкінуты ў кватэры або на прыродзе.
Эфір радыёстанцый таксама папоўніцца новай аўдыярэкламай, якая заклікае да барацьбы са звычкай бесклапотна выкідваць непагашаныя цыгарэты. І куды ж без рухаючай сілы сучаснасці – інтэрнэту? Сайты і сацыяльныя сеткі запоўняцца яркімі лістоўкамі з пухнатымі героямі, якія з манітораў і экранаў смартфонаў будуць заклікаць да прытрымлівання курцамі правілаў бяспекі.
Новая кампанія дойдзе і да месцаў продажу алкаголю і цыгарэт – на важную для мэтавай аўдыторыі тэрыторыю. Там, над паліцамі з алкагольнай прадукцыяй і цыгарэтамі, з’явяцца тэматычныя воблеры, а на бутэльках размесцяцца нэкхенгеры – усё гэта дапаможа патрапіць роўна ў цэль і папярэдзіць аб адказнасці за непагашаны недакурак.
Акрамя таго, час запуску кампаніі і правядзенне акцыі «Не прапалі сваё жыццё!» супадае, а гэта значыць, што калекцыя фатаграфій тэматычных фотасцен і тантамарэсак папоўніцца новымі яркімі кадрамі, а «вавёрчына» сувенірная і наглядна-выяўленчая прадукцыя ўпрыгожыць дамы ўсіх удзельнікаў акцыі.
Такім чынам, ратавальнікі ахопяць максімальны аб’ём мэтавай аўдыторыі і паспрабуюць дастукацца да кожнага, хто грэбуе важнымі правіламі пры курэнні. Не заставайцеся ўбаку і вы: далучайцеся да нашай кампаніі, шукайце атрад вавёрак у сваім горадзе і жывіце бяспечна!
Музей працуе: з 11.00 да 19.00
Без выхадных
Каса працуе: 11.00 – 18.30
Уваход наведвальнікаў: 11.00 – 18.30
Для дарослых:
Агляд экспазіцыі – 10 бел.руб.
Экскурсія – 30 бел.руб.
Для студэнтаў дзённай формы навучання:
Агляд экспазіцыі – 8 бел.руб.
Экскурсія – 25 бел.руб.
Для школьнікаў і навучэнцаў ССНУ:
Агляд экспазіцыі – 5 бел.руб.
Экскурсія – 15 бел.руб.
Для пенсіянераў:
Агляд экспазіцыі – 5 бел. руб.
Экскурсія – 15 бел.руб.
вул. К. Маркса, 12, Мінск, 220030, Рэспубліка Беларусь
+375 17 3237665 (прыёмная)
+375 17 3748322
+375 17 3654827
histmuseum@histmuseum.by
Навукова-метадычны аддзел
office@histmuseum.by
Прыёмная музея